+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden MSN'mi açamıyorum ne yapmalıyım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. ugrrace
    Üye


    MSN'mi açamıyorum ne yapmalıyım





    MSN'mi açamıyorum ne yapmalıyım Forum Alev
    arkadaşlar messenger 8,5 kurdum kurduktan sonra reset çekip tekrar msn yı acamadım sonra tekrar kurdum 8,5 olmadı, başka bir sürüm yukledım 8.1 i ondada açılmadı bu uyarıyı verıyor durmadan.
    ne yapıcam yardım lütfen!!!!
    sorunu çözenin her mesajına rep vericem.











  2. MaviAdam
    Özel Üye





    Sistem Saatinizi Güncelleyin Sag Alttaki Saate Çift Tıklayın İnternet Satine Tıklayın Time.Window.com,a Göre Güncelleyin

    Sorun Düzelmezse Tekrar Yazın









  3. ugrrace
    Üye
    sağol dostum sorunu düzelttim
    İE\araçlar\internet seçenekleri\bağlantılar\yerel ağ ayarları\ sadece ayarları otomatik algılayı işaretleyince düzeldi
    vaktini ayırdığın için teşekkürler +rep









  4. turko055
    Yeni Üye
    biri beni kurtarsın kac gündür msn mi acamıyorum



  5. metropolis8886
    Emekli
    sorununuz nedir ?

    ip mi almıyor ?
    dns mi sorunu var ?

    resim verirseniz daha iyi olur !

    yukarıdaki açıklamadaki ; pc nizin saatini ayarlayın !



  6. image_macker
    Üye
    internete girebiliyomusun..varmı internetin



  7. Ziyaretçi
    mns acamiyorum ne yapmaliyim



  8. Ziyaretçi
    evet var ya internet var sadece msne açılmıyor yenden deneyin diyor şifrfemi felanda unutmadım



  9. Ziyaretçi
    msn mi açamıyorum.hizmet geçici olarak kullanılmadığından messenger oturum açamadı diye ileti alıyorum



  10. Ziyaretçi
    arkadaşlar msn şifremi ve adresimi giriyorum ama msn açamıyorum neden olabilir yardım için teşekkürler şimdiden



  11. Ziyaretçi

    Cevap: MSN'mi açamıyorum acil yardım lütfen!!!





    meraba ben msn mı acamıyorum sıfreyı gırıyorum acmıyo sorun gıder dıyo tıklıyorum gıderıyo sorunu yınede acmıyo



  12. Ziyaretçi
    msn adresimi ve şifremi unuttum yardımcı olurmusunuz



+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu

Hızlı Cevap Hızlı Cevap


:
msn açamıyorum,  msn mi açamıyorum,  msn yi acamıyorum ,  eski msn mi açamıyorum,  msnmi açamıyorum
5 üzerinden 3.83 | Toplam : 24 kişi